Arrangement

Påmelding til arrangement

Sola karateklubb vil nå gå over til påmelding via VIPPS, dvs at påmelding skjer gjennom utfylling og betaling i VIPPS.

Klikk her for instruksjoner for påmelding via VIPPS.

MERK: Meld på et og ett medlem.

Informasjon om arrangementene finner dere via linker under hvert arrangement eller på våre facebook-sider etterhvert som de ulike arrangementene nærmer seg.

Betaling (Vipps: 500133)

Sola Karateklubb har nå etablert egen Vipps-bruker. Vi foretrekker derfor at all betaling til klubben skjer med bruk av Vipps (utenom kontingent som faktureres av Norges Kampsportforbund) . Ved kjøp av klær, utstyr eller deltagelse på gasshuku, overnatting, cup’er eller annet ber vi dere Vippse betalingen til 500133 (Sola Karateklubb). Kontant betaling aksepteres, men er ikke foretrukket. Med Vipps velger dere hva dere vil betale for og registrerer nødvendig informasjon om medlemmet.

Aktive arrangementer:

Klikk dere inn på de aktive arrangementene i listen under for mere informasjon.

• Sommergasshuku på Lura,  — GRADERING!!!
  • Oppsamlingsgradering September
  • JKA Open, Sandnes, Oktober
  • JKA Cup jr., Sandnes, Oktober
  • Overnatting i Dojo for Sola karateka, høsten
  • Høstgasshuku i Bergen, November
  • Julegasshuku i Lura, Sandnes, Desember—GRADERING!!!
  • Intern Gasshuku, Sola Karateklubb, Seishin Dojo
  • Sommergasshuku på Stord — GRADERING!!!